
Helen Oy on valinnut first line -asiakaspalvelukumppanikseen Call Waves Solutions Finland Oy:n Päätös vahvistaa Call Wavesin ja Helenin pitkäaikaista kumppanuutta ja Call Wavesin asemaa energia-alan johtavana asiakaspalvelukumppanina.
Keskiössä asiakaskokemus ja yhteistyö
Call Waves Solutions Finland Oy on ylpeä saadessaan laajentaa yhteistyötään pitkäaikaisen kumppaninsa, Helenin, kanssa. Helen on päättänyt siirtää first line -asiakaspalvelunsa Call Wavesille osana liikkeen luovutusta. Muutos toteutetaan vuodenvaihteessa 2025, ja enintään 54 Helenin työntekijää siirtyy Call Wavesin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.
– Liikkeen luovutus vahvistaa pitkäaikaista kumppanuuttamme Helenin kanssa. Jaamme yhteisen näkemyksen asiakaspalvelun kehittämisestä teknologisesti muuttuvassa toimintaympäristössä, kertoo Call Waves Solutions Finland Oy:n toimitusjohtaja Piia Puotinen.
– Call Waves Solutions on pitkäaikainen kumppanimme ja heillä on erinomainen energia-alan ymmärrys. Yhteistyö mahdollistaa entistä kattavammat panostukset asiointikohtaamisten kehittämiseen samalla, kun me Helenissä keskitymme digitaalisten palvelujen kehitykseen ja second line -asiointikohtaamisiin, kertoo Helenin Asiakkaat ja palvelut -liiketoiminnasta vastaava johtaja Anu Elina Hintsa.