Asiakaspalvelun ja myynnin kehittäminen
Kun haluat punnita erilaisia vaihtoehtoja asiakaspalvelusi kehittämiseksi, me autamme sinua selkeyttämään suunnitelmasi. Asiantuntijapalvelumme tarjoavat riippumattomia ratkaisuja yrityksesi asiakkuuksien hallinnan, myynnin ja asiakaspalvelun kehittämiseen ja auttavat palvelujen ulkoistamisen suunnittelussa. Autamme myös teknisissä haasteissa konsultaation muodossa.
Call Wavesilla on monialaista osaamista asiakasrajapinnan ratkaisuista ja sisällöllisestä kehityksestä. Olemme toteuttaneet asiakaspalvelua ja myyntiä eri toimialoille vuosikymmeniä sekä kehittäneet palveluprosesseja (Design Management) ja asiakaspalvelun teknologiaa. Omaan asiakaspalvelumalliimme kuuluu jatkuvan kehittämisen periaate.
Kehitämme koko ajan palvelukanavia ja sähköistämme palveluita, jotta kohtaat maailman muuttuessakin asiakkaasi oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tavoitteenamme on tuottaa palveluratkaisuja yhdessä kanssasi, koska erinomainen asiakaskokemus syntyy yhteisen ymmärryksen tuloksena.
Kehittämispalveluumme kuuluvat myös tutkimukset ja kartoitukset, joilla syvennät asiakasymmärrystäsi ja parannat asiakaspalvelusi tai myyntisi tuotavuutta. Järjestämme myös myynnin ja asiakaspalvelun koulutuksia henkilökunnallesi.
Asiakaspalvelu- ja myyntiprosessin kehittäminen
Palvelujen onnistunut ulkoistus vaatii useiden eri tekijöiden huomioon ottamista. Vuosien kokemus eri toimialojen prosessien kehittämisestä LEAN-ajattelua hyödyntäen sekä palveluiden suunnittelusta ja toteutuksesta on tehnyt meistä palvelujen ulkoistamisen syväosaajia. Konsultaatiovaiheessa tuomme toteutuneita ratkaisuvaihtoehtoja toimialaltasi ja autamme sinua valitsemaan yrityksellesi parhaan tavan.
>> Kysy lisää
Asiakastutkimukset ja asiakaskyselyt
Hanki tietoa, jolla syvennät ymmärrystäsi asiakaspalvelusi toimivuudesta ja saat suuntaviivat tulokselliselle kehittämiselle. Toteutamme asiakastyytyäisyystutkimukset, asiakaskokemuksen mittaukset, tutkimukset ja kartoitukset reaaliaikaisesti kaikissa kanavissa. Mittaamme asiakaspalvelusi laatua joko erillisinä haastatteluina tai integroituina asiakaspalveluusi. Tietoa asiakassuhteistasi keräämme luotettavasti mm. NPS-, CSAT ja CES-mittausten avulla. Kyselyt teemme määräaikaisina otoksina tai jatkuvana toimintona. >> Kysy lisää
Tekninen konsultaatio
Autamme sinua ratkaisemaan haastavankin teknisen pulman parhain päin. Asiakaspalvelun ratkaisujen tekninen konsultaatiomme pitää sisällään lähtötilanteen kartoituksen ja analysoinnin, teknisen määrittelyn, ratkaisuvaihtoehtojen esittelyn ja sovitusti myös palvelun suunnittelun sekä toteutuksen.
>> Kysy lisää
Asiakaspalvelun ja myynnin koulutukset
Tarjoamme myynnillisen asiakaspalvelun koulutuksia. Kokenut kouluttajamme voi tarjota valintanne mukaan lyhyen tai laajan koulutuksen ryhmille. Ansioituneet ja kiitellyt kouluttajamme omaavat vuosien kokemuksen asiakaspalvelusta niin johto- kuin laatutehtävistä. Koulutamme esimerkiksi Lean-menetelmän hyödyntämiseen kaikessa yrityksen toiminnassa.
>> Kysy lisää

Pitkällä matkalla seuralla on merkitystä
Call Waves on asiakkailleen sitoutunut pitkän matkan kumppani, joka auttaa heitä valloittamaan ihmiset ja markkinat sekä uudistumaan kannattavasti.
Olemme tukeneet useita tunnettuja asiakkaitamme arjen haasteissa ja vaativissa kehityshankkeissa erinomaisin tuloksin jo vuodesta 2000 lähtien.
